1.Գտե’ք սխալը, նշե’ք տեսակը (3 միավոր):
ա. Աշտարակի թեքության մասին մարդիկ հետագայում տարածեցին զանազան հակամետ և թյուր կարծիքներ:
բ. Հիմա միայն Պարրոտը հասկացավ, որ Արարատին՝ որպես հայության անխախտ սյուն, սրբություններից ամենանվիրականն են համարում:
գ. Տուշպա քաղաքի՝ բարձրաբերձ պարիսպներով և ամրակուռ դարպասներով միջնաբերդի ամրացումը կապված է իրեն անվան հետ:
ա. Աշտարակի թեքության մասին մարդիկ հետագայում տարածեցին զանազան հակամետ և թյուր կարծիքներ:
բ. Հիմա միայն Պարրոտը հասկացավ, որ Արարատին՝ որպես հայության անխախտ սյուն, սրբություններից ամենանվիրականն են համարում:
գ. Տուշպա քաղաքի՝ բարձրաբերձ պարիսպներով և ամրակուռ դարպասներով միջնաբերդի ամրացումը կապված է իրեն անվան հետ:
իրեն անվան-իր անվան
3.Տրված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտե’ք մեկ բառով (2 միավոր):
ա. կաթոլիկ եկեղեցու վանահայր,
4.Բացատրե’ք տրված դարձվածքների իմաստները (2միավոր).
երկնագույն արյուն-ազնվական ծագում
5.Դուրս գրե’ք արևմտահայերենին հատուկ հինգ բառ ու քերականական ձև, նշե’ք դրանց արևելահայ տարբերակները (3 միավոր):
Յուր արհեստն ալ սիրո միջնորդությունն էր. այրերուն կին կը գտներ, կիներուն այր կը մատակարեր և զանոնք իրարու հետ ամուսնացնելով՝ յուր աշխատության վարձքը կընդուներ:
6.Գրաբարով տրված հատվածը թարգմանե’ք աշխարհաբար (1 միավոր):
Յամենայն ժամ աղաչանք իմ այս են՝
Ի մեղաց իմոց սուրբ արա զիս, Տեր:
2.Բացատրե’ք տրված հարանուն բառերի իմաստները (3միավոր):
ա. լիակատար, լիիրավ
ա. լիակատար, լիիրավ
լիակատար-անթերի, ամբողջական; լիիրավ-իրավահավասար
բ. տարագրություն, տարեգրություն
բ. տարագրություն, տարեգրություն
տարագրություն-վտարանդութուն,աքսոր; տարեգրություն-Ժամանակագրություն
գ. հավակնոտ, հավակնորդ
գ. հավակնոտ, հավակնորդ
հավակնոտ-հանդուգն; հավակնորդ-թեկնածու
3.Տրված բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտե’ք մեկ բառով (2 միավոր):
ա. կաթոլիկ եկեղեցու վանահայր,
աբբա, աբբահայր
բ. գյուղական խաղաղ կյանքին նվիրված ստեղծագործություն,
բ. գյուղական խաղաղ կյանքին նվիրված ստեղծագործություն,
հովվերգությոն
գ. խակ խաղող,
գ. խակ խաղող,
ազոխ
դ. կռունկների խումբ:
դ. կռունկների խումբ:
խորդերամ
4.Բացատրե’ք տրված դարձվածքների իմաստները (2միավոր).
երկնագույն արյուն-ազնվական ծագում
ծոծրակը քորել-տարակուսանքի մեձ ընկնել,
կոկորդում նստել-մեկին ստիպել,
ձայն բարբառո հանապատի-անարձագանք մնացած խոսք:
5.Դուրս գրե’ք արևմտահայերենին հատուկ հինգ բառ ու քերականական ձև, նշե’ք դրանց արևելահայ տարբերակները (3 միավոր):
Յուր արհեստն ալ սիրո միջնորդությունն էր. այրերուն կին կը գտներ, կիներուն այր կը մատակարեր և զանոնք իրարու հետ ամուսնացնելով՝ յուր աշխատության վարձքը կընդուներ:
Իր արհեստնել սիրո միջնորդություններ. տղամարդկանց կին էր գտնում, կանանց տղամարդ էր մատակարարում և նրանց իրար հետ ամուսնացնելով՝ իր աշխատանքի արդյունքն էր ստանում:
6.Գրաբարով տրված հատվածը թարգմանե’ք աշխարհաբար (1 միավոր):
Յամենայն ժամ աղաչանք իմ այս են՝
Ի մեղաց իմոց սուրբ արա զիս, Տեր:
Ամեն ժամվա իմ աղաչանքը սրանք են՝
իմ մեխքերից ինձ սուրբ արա Տեր:
7.Նշե’ք՝գործառական ո՞ր ոճով է շարադրված տրվածհատվածը (1 միավոր):
Տիգրանակերտը պատմական Հայաստանի արքայանիստ քաղաք էր Աղձնիք նահանգում: Տիգրան Մեծը, հայոց զորքի գլուխն անցած, իրար հետևից հպատակեցնում է սահմանամերձ թագավորությունները՝ ընդարձակելով Հայկական լեռնաշխարհի սահմանները:
Գիտական ոճ
7.Նշե’ք՝գործառական ո՞ր ոճով է շարադրված տրվածհատվածը (1 միավոր):
Տիգրանակերտը պատմական Հայաստանի արքայանիստ քաղաք էր Աղձնիք նահանգում: Տիգրան Մեծը, հայոց զորքի գլուխն անցած, իրար հետևից հպատակեցնում է սահմանամերձ թագավորությունները՝ ընդարձակելով Հայկական լեռնաշխարհի սահմանները:
Գիտական ոճ
No comments:
Post a Comment