Pages

Tuesday, May 27, 2014

Ես կարողանում եմ նախագիծ

Նախագիծ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում բացվում է այդպիսի բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
Աշխատանք
Մայրենի խոսքի մշակույթ
Ստեղծագործության հանձնարարված հատվածներում տարբերակել խոսքի պատկերավորման միջոցները, բառերի տեսակներն ըստ իմաստի և ձևի, հոմանիշային բառազույգերը:
Կարողանում եմ կարդալ և վերլուծել բնագրերը, գտնել խոսքի պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները: Մասնակցել քննարկումներին, արտահայտել կարծիք, հիմնավորել այն: Գրել թեստային աշխատանք, կատարել բառակազմական, ձևաբանական, շարահյուսական և կետադրական վերլուծություններ:

Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները )

Կարողանում եմ կարդալ, վերլուծել, կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի գեղարվեստական  արտահայտչամիջոցները: Ներկայացնել ստեղծագործության գկխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով, քննադատելով, մեղադրելով: Գրել փոքրիկ էսսեներ:
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page.html
Խուլիո Կորտասար «Դեղին ծաղիկը»,
Օրհան Փամուկ «Հորս ճամպրուկը»,
Հովհաննես Թումանյան «Գելը»,
Զիգֆրիդ Լենց «Մի գիշեր հյուրանոցում»,
«Սասնա Ծռեր» էպոսը,
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page.html
Անգլերեն
2013-2014 ուս. տարում զարգացրել եմ խոսելու, գրելու, կարդալու, թարգմանելու կարողությունը:
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/english.html
                                                                  Մաթեմատիկա
Կարողանում եմ օգտվել GeoGebra ծրագրից, բնական թվերից, ֆունկցիաներից, բազմանդամներից:
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B7%D5%AB%D5%BE
                                                                           Պատմություն
Պատմության առարկայի նախագծային ուսուցումն իրենից ենթադրում է հայոց և համաշխարհային պատմության առավել կարևոր թեմաների համակողմանի և խորքային հետազոտում, պատմության այս կամ այն ժամանակաշրջանում տեղ գտած պատմական պրոցեսների և ժամանակակից իրադարձությունների համեմատում, նրանց միջև գոյություն ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտում: Բացի այդ պատմությունը սովորեցնում է, ուսումնասիրելով անցյալը, հասկանալ ներկան և կանխատեսել ապագան: Պատմություն առարկայի խնդիրներից է նաև սովորողի մոտ ինքնուրույն քննական, հետազոտական, մտքի զարգացում:
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/%D5%93%D5%AB%D5%AC%D5%AB%D5%BD%D5%B8%D6%83%D5%A1%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%20%D6%87%20%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6
                                                                              Էկոլոգիա
Կարողանում եմ գտնել լուծումներ էկոլոգիական խնդիրների նկատմամբ: Արտահայտել իմ տեսակետը այս կամ այն խնդրի վերաբերյալ: Ավելի զգույշ եմ վերաբերվում բնությանը:
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page_883.html
                                                                               Արվեստ
Արվեստի տարբեր ճյուղերի ուսումնասիրումներ:

                                                                      Ակումբ(հոգեբանի)
Ես կարողանում եմ դիտարկել, հետազոտել, ուսումնասիրել, քննարկել,

                                                               Ընտրությամբ դասընթացներ
Իսպաներեն
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/Espa%C3%B1ol 
                Ուսումնական պլանից դուրս (ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)




No comments:

Post a Comment