Նախագիծ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը վարժարանում
Ստուգատեսը հնարավորություն կտա սովորողին իր անցած ուսումնական տարվան զննական հայացքով նայելու, ինքնագնահատելու: Սովորողները աշխատում են դասարանում՝ համապատասխան դասաժամին: Դրա համար լրացնում են աղյուսակ, որի սյունակներից մեկում գրում է կարողությունը, մյուսում՝ աչդեն արված աշխատանքի հղումը կամ նոր օրինակ: Վարժարանի կայքում բացվում
է այդպիսի բաժին, և աշխատանքները հավաքվում են այդտեղ:
Կարողություն
|
Աշխատանք
|
Մայրենի խոսքի մշակույթ
|
|
Ստեղծագործության
հանձնարարված հատվածներում տարբերակել խոսքի պատկերավորման միջոցները, բառերի տեսակներն
ըստ իմաստի և ձևի, հոմանիշային բառազույգերը:
Կարողանում եմ կարդալ
և վերլուծել բնագրերը, գտնել խոսքի պատկերավորման բառային և շարահյուսական միջոցները:
Մասնակցել քննարկումներին, արտահայտել կարծիք, հիմնավորել այն: Գրել թեստային աշխատանք,
կատարել բառակազմական, ձևաբանական, շարահյուսական և կետադրական վերլուծություններ:
|
|
Գրականություն (թվարկել կարդացած ստեղծագործությունները
)
|
|
Կարողանում եմ կարդալ,
վերլուծել, կարծիք արտահայտել, գտնել խոսքի գեղարվեստական արտահայտչամիջոցները: Ներկայացնել ստեղծագործության
գկխավոր հերոսներին՝ արդարացնելով, քննադատելով, մեղադրելով: Գրել փոքրիկ էսսեներ:
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page.html
|
Խուլիո Կորտասար
«Դեղին ծաղիկը»,
Օրհան Փամուկ «Հորս ճամպրուկը»,
Հովհաննես Թումանյան «Գելը»,
Զիգֆրիդ Լենց «Մի գիշեր հյուրանոցում»,
«Սասնա Ծռեր» էպոսը,
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page.html
|
Անգլերեն
|
|
2013-2014 ուս. տարում զարգացրել
եմ խոսելու, գրելու, կարդալու, թարգմանելու կարողությունը:
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/english.html
|
Մաթեմատիկա
|
|
Կարողանում եմ օգտվել GeoGebra ծրագրից, բնական թվերից,
ֆունկցիաներից, բազմանդամներից:
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/%D5%80%D5%A1%D5%B6%D6%80%D5%A1%D5%B0%D5%A1%D5%B7%D5%AB%D5%BE
|
Պատմություն
|
|
Պատմության առարկայի
նախագծային ուսուցումն իրենից ենթադրում է հայոց և համաշխարհային պատմության առավել
կարևոր թեմաների համակողմանի և խորքային հետազոտում, պատմության այս կամ այն ժամանակաշրջանում
տեղ գտած պատմական պրոցեսների և ժամանակակից իրադարձությունների համեմատում, նրանց
միջև գոյություն ունեցող օրինաչափ կապի բացահայտում: Բացի այդ պատմությունը սովորեցնում
է, ուսումնասիրելով անցյալը, հասկանալ ներկան և կանխատեսել ապագան: Պատմություն առարկայի
խնդիրներից է նաև սովորողի մոտ ինքնուրույն քննական, հետազոտական, մտքի զարգացում:
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/%D5%93%D5%AB%D5%AC%D5%AB%D5%BD%D5%B8%D6%83%D5%A1%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6%20%D6%87%20%D5%BA%D5%A1%D5%BF%D5%B4%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%B8%D6%82%D5%B6
|
Էկոլոգիա
|
|
Կարողանում եմ գտնել
լուծումներ էկոլոգիական խնդիրների նկատմամբ: Արտահայտել իմ տեսակետը այս կամ այն
խնդրի վերաբերյալ: Ավելի զգույշ եմ վերաբերվում բնությանը:
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/p/blog-page_883.html
|
Արվեստ
|
|
Արվեստի տարբեր
ճյուղերի ուսումնասիրումներ:
|
|
Ակումբ(հոգեբանի)
|
|
Ես կարողանում եմ
դիտարկել, հետազոտել, ուսումնասիրել, քննարկել,
|
|
Ընտրությամբ դասընթացներ
|
|
Իսպաներեն
|
http://tinasarkisian.blogspot.com/search/label/Espa%C3%B1ol
|
Ուսումնական պլանից
դուրս (ինքնակրթությամբ, լրացուցիչ կրթությամբ)
|
|
No comments:
Post a Comment