Friday, January 16, 2015

Իմ մասնագիտական կողմնորոշումը

1.1 Ի՞նչ մասնագիտություն եք ընտրել
 Ընտրածս մասնագիտությունները երկուսն են` առաջինը դա կլինի մենեջեր տուրիզմի շրջանակներում, և երկրորդը՝ ինտերյերի դիզայներ։

1.2 Ինչու՞ եք ընտրել այդ մասնագիտությունը
Տվյալ դեպքում սրանք երկուսն են, երկուսն էլ ինձ հարազատ մասնագիտություններ են։ Մի կողմից հետաքրքիր է` պատմությունը, աշխարհագրությունը, իսկ մյուս կողմից էլ` նկարչությունը, գծագրությունները, դիզայնը։

1.3 Նկարագրեք ձեր մասնագիտության յուրահատկությունները
 Այս մասնագիտությունները հիմա արդիական են, հետաքրքիր ստեղծագործական աշխատանքներ, ֆանտազիաների ու գաղափարներ իրագործում, հնարավորություն լինել շատ ու շատ երկրներում, պահանջարկը շատ է, բացի այդ եկամտաբեր է, որը հիմա մեծ նշանակություն ունի։

1.4 Ո՞վ է օգնել մասնագիտության կողմնորոշման հարցում, ինչպե՞ս
Ապագա մասնագիտության հարցում ես ինքնուրույն եմ կողմնորոշվել, ընտրել էի մի քանի մասնագիտություն բացի սրանցից և քանի որ կրթահամալիրում պետք է ընտրեի լրացուցիչ առարկաներ, արդյուքում ընտրեցի իմ կողմից սիրելին և հետաքրքիրը։

1.5 Որքանո՞վ եք ուսումնասիրել մասնագետի պահանջարկը աշխատանքային շուկայում:
 Աշխատանքային շուկայում  այն մասնագիտությունները, որ ես եմ նախընտրել, ներկայումս արդիական են, աշխատանքը պահանջվող է․․․

1.6 Հաշվի առե՞լ եք մասնագիտության արդիականությունը, հիմնավորեք
Պատասխանը կարողեք գտնել  1․3 հ․ պատասխանում։

1.7 Հայաստանի ո՞ր բուհ-երում են ուսուցանում այդ մասնագիտությունը, նշել հաստատությունները հղումներով
Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան

1.8 Մտածե՞լ եք հետագայում երկրորդ մասնագիտություն ձեռք բերելու մասին, նշեք` ինչու՞ և ի՞նչ մասնագիտություն, հիմնավորեք:
 Երկրորդ մասնագիտությունը ինչպես ասացի դա ինտերյերի դիզայներն է, այս հարցին կարող է լրացնել 1․2,    1․3,      1․7, 

No comments:

Post a Comment