Thursday, January 15, 2015

Գրականություն, խոսքի մշակույթ - «Ես կարողանում եմ»

«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսին, ես կներկայացնեմ խոսքի մշակույթի և գրականության համար պահանջվող հմտությունները:

Գրքեր որոնք կարդացել եմ`
  • Ավետիք Իսահակյան - Աբու-Լալա Մահարի
  • Ավետիք Իսահակյան-Մեր պատմիչները և մեր գուսանները
  • Ավետիք Իսահակյան-«Համբերանքի չիբուխը»
  • Ավետիք Իսահակյան-«Լիլիթ»
  • Գրիգոր Զոհրապ - «Այինկա»
  • Գրիգոր Զոհրապ - «Ճիտին պարտքը»
  • Շառլոթ Բրոնտե-«Ջեյն Էյր»
  • Նար-Դոս - «Մեր թաղը»
  • Նար-Դոս - «Ես և Նա»
  • Նար-Դոս - «Սպանված աղավնի»
  • Սյուզեն Կոլլինզ-«Քաղցած խաղերը»
  • Ջոն Գրին-«Մեղավոր են աստղերը» 
  • Վեռանիկա Ռոտ- «Դիվերգենտ»
  • Թոմաս Մայն Ռիդ-«Անգլուխ ձիավորը»
  • Օրասիո Կիրոգա - «Ադամանդը»
  • Կլյավ Սթեյփլզ Լյուիս-«Նարնիայի տարեգրություններ»
  • Անհրաժեշտ ուսումնական նյութեր
Աշխատանքներ՝

Ճանապարհորդություններ որոնց մասնակցել եմ՝

 Նաև այն մասին, թե ինչ կարող եմ անել։ Ես կարողանում եմ օգտվել՝ Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Movie Maker  և նմատաիպ համակարգչային ծրագրերից։ Որոնք օգտագործողին թույլ են տալիս նյութ տպագրել, այդ նյութի և մի քանի նկարների միջոցով ստեղծել slideshow, իսկ ցանկության դեպքում, եթե ավելանա երաժշտություն, արդյունքում կառաջանա տեսահոլովակ։ Նմանատիպ ֆայլերը կարող եմ հրապարակել իմ բլոգում։ 

No comments:

Post a Comment